fredag 15 oktober 2010

En underbar dag på alla sätt.

En kompis vid namn Elisabeth ringde mej i morse och undrade vad jag skulle göra idag. Sa som det var att jag väntade andra kompisar hit, men hon var välkommen. Några timmar senare var hon på plats. Hade med sej fika (apfelstruddel med vaniljvisp) och lunch. Tog våran fika och väntade på Katarina och Thina. Dom skulle fotografera valpar. Men Thina gjorde min dag. När jag veterinärbesiktigade Gramse, hittade han bara en testikel på honom. Vilket gjorde mej väldigt ledsen. Men det tog henne 30 sekunder att hitta den. Så nu någon gång under dagen, ska jag göra som hon. Så snart är den på plats. Jag blev så glad att jag grät lite. Thina blev helförälskad, direkt hon såg honom. Och han är underbar, den killen.
När dom åkt hem, så fixade jag lunchen (köttsoppa och bröd). Det var såå gott. Som sagt var, en underbar dag på alla sätt. Tack Thina för hjälpen och Katarina blir jag lika glad att träffa som alltid. Jättetack till Elisabeth för sällskapet och fikat och den goa middagen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar